Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din (1985) Full Movie Streaming

Play Streaming Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in Best Look Video Format. Watch Streaming Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in High Quality. Full Streaming Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in HD Video. Online Streaming Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in Top Quality. Watch Full Movie Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in Best Video Format.


You can understand a complete beskrivelse af Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din nedenfor:
  • Original titel : Weird Science
  • Film titel : Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din
  • År for film : 1985
  • Genrer af film : Komedie, Romantik, Fantasy,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1985-02-08
  • Virksomheder af film : Universal Studios,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.3
  • Youtube ID film : st7ZBnk5wy0
  • Oversættelse af film : FI,RU,DA,PL,SV,NL,HU,HE,PT,TR,EN,DE,IT,FR,PT,EL,KO,ES,
  • Aktører film :Suzanne Snyder (Deb), John Kapelos (Dino), Ilan Mitchell-Smith (Wyatt Donnelly), Steve James (Guy At Table), Michael Berryman (Mutant Biker), Anthony Michael Hall (Gary Wallace), Robert Downey Jr. (Ian), Kelly LeBrock (Lisa), Kym Malin (Girl Playing Piano), Bill Paxton (Chet Donnelly), Robert Rusler (Max), Britt Leach (Al Wallace), Jill Whitlow (Perfume Salesgirl), Judie Aronson (Hilly), Vernon Wells (Lord General)

0090305

Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din is the better film produced by Universal Studios, which features a beskrivelse af filmen er "De to nørdede highschool-elever Gary og Wyatt har ikke det store held med hverken pigerne eller populariteten. Mens Wyatts forældre er ude at rejse beslutter de derfor, godt trætte af det hele, at designe et computerprogram, som kan skabe den perfekte kvinde - og da det på sensationel vis lykkes, tager de to fyres liv en gigantisk drejning. Den smukke kvinde døber de Lisa - og hun viser sig at være i besiddelse af en række ganske særlige evner. Snart er Gary og Wyatt på vej til at blive de to mest populære skikkelser på skolen - men hvor længe kan lykken vare, når man har en halvpsykopatisk storebror på nakken hele tiden? Og er det nu også helt uden problemer sådan at skabe smukke kvinder på sin computer?". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and best bedste skuespillere.

If you just make sure you look for Film efter titel Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din, you are well on the perfect websted. Her kan du watch for gratis eller downloade det off of your mobilenhed ved at klikke på download-knappen. You can also ur many and many nyeste filmtitler as a gift ved at registrere for being medlem. You exclusively tager 2 minutes to enroll take pleasure in uncountable nyeste film for free

... Download Full Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in Best Quality 720p ....




Art Direction : James Allen, Hairstylist : Dagmar Loesch, Editor : Scott K. Wallace, Stunt Coordinator : Bennie E. Dobbins, Music Supervisor : Kathy Nelson, Costume Design : Marilyn Vance, Unit Production Manager : Don Zepfel, Still Photographer : Randy Tepper, Supervising Sound Editor : Stephen Hunter Flick, Original Music Composer : Ira Newborn, Production Design : John W. Corso, Associate Producer : Jane Vickerilla, Director of Photography : Matthew F. Leonetti, Script Supervisor : Luca Kouimelis, Sound Re-Recording Mixer : Roger Heman Jr., Makeup Artist : Michael Germain, Set Decoration : Jennifer Polito, Screenplay : John Hughes, Sound Re-Recording Mixer : John J. Stephens, Producer : Joel Silver, Sound Re-Recording Mixer : Gary Ladinsky, Editor : Mark Warner, Editor : Chris Lebenzon, Production Sound Mixer : James R. Alexander, Sound Re-Recording Mixer : Robert L. Hoyt, Casting : Jackie Burch, Director : John Hughes, Boom Operator : Greg Agalsoff
Ja, nu du kan se film involverer Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din helt længde og har den link til dette video Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din in High Definition Quality.


Tags: nerd, biker, teenager, morphing, male fantasy,

0 Response to "Weird Science: Tast Mig, Jeg Er Din (1985) Full Movie Streaming"

Post a Comment