Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben (1964) Watch Full Movie

Watch Streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in HD Format. Download Movie Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in Best Quality. Play Movie Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in Top Video Format. Full Streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in HD Quality. Play Streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in Best Video Format.


You can understand a full beskrivelse af Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben nedenfor:
  • Original titel : Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
  • Film titel : Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben
  • År for film : 1964
  • Genrer af film : Drama, Komedie, Krig,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1964-01-29
  • Virksomheder af film : Hawk Films, Columbia Pictures Corporation,
  • Landene i film : United Kingdom, United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.9
  • Youtube ID film : Tpt-0tdN734
  • Oversættelse af film : EN,FI,IT,PT,TR,RU,HU,ZH,NL,CA,BG,SV,PT,UK,RO,FR,PL,JA,DE,CS,EL,DA,HE,KO,ES,
  • Cast af film :Jack Creley (Mr. Staines), Sterling Hayden (Brigadier General Jack D. Ripper), Laurence Herder (Burpelson AFB Defense Team Member), Burnell Tucker (Mandrake' aide (uncredited)), Peter Sellers (Group Capt. Lionel Mandrake / President Merkin Muffley / Dr. Strangelove), Peter Bull (Botschafter De Sadesky), Glenn Beck (Lt. Kivel), Paul Tamarin (Lt. Goldberg), Keenan Wynn (Colonel Bat Guano), John McCarthy (Burpelson AFB Defense Team Member), Tracy Reed (Miss Scott), George C. Scott (General "Buck" Turgidson), Roy Stephens (Frank), Victor Harrington (War Room Aide (uncredited)), Shane Rimmer (Capt. 'Ace' Owens), Gordon Tanner (Gen. Faceman), Frank Berry (Lt. Dietrich), Hal Galili (Burpelson AFB Defense Team Member), James Earl Jones (Lt. Lothar Zogg), Slim Pickens (Major "King" Kong), Robert O'Neill (Adm. Randolph)

0057012

Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben the proper film manufacured by Hawk Films, Columbia Pictures Corporation, possessing a beskrivelse af filmen er "Overbevist om, at kommunisterne forurener USA's "dyrebare kropsvæsker", indleder en vanvittig general (George C. Scott) et overraskelsesangreb på USSR med atomvåben. Hans næstkommanderende, Kaptajn Mandrake (Peter Sellers), prøver desperat at få fat i tilbagekaldelseskoderne for at forhindre bombeangrebet.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste ear busting sound quality and finest bedste skuespillere.

You are now and where you will be ur : Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben fra Hawk Films, Columbia Pictures Corporation, in Best Look Video Format and of course when really need to be udgivet within your land. Receive your favoritter øjeblikkeligt film, with the skub of a switch! Through use of an ubegrænset quantity of båndbredde og indhold til at streame, ur what you dream about, if you want!

... Online Streaming Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in High Quality Video 1080p ....




Editor : Anthony Harvey, Screenplay : Peter George, Makeup Artist : Stuart Freeborn, Sound Recordist : Richard Bird, Production Design : Ken Adam, Screenplay : Stanley Kubrick, Original Music Composer : Laurie Johnson, Director : Stanley Kubrick, Assistant Editor : Ray Lovejoy, Hairstylist : Barbara Ritchie, Special Effects : Arthur 'Weegee' Fellig, Screenplay : Terry Southern, Camera Operator : Kelvin Pike, Art Direction : Peter Murton, ADR & Dubbing : John Aldred, Executive Producer : Leon Minoff, Assistant Director : Eric Rattray, Producer : Victor Lyndon, Novel : Peter George, Sound Editor : Leslie Hodgson, Special Effects : Garth Inns, Producer : Stanley Kubrick, Special Effects : Alan Bryce, Still Photographer : Bob Penn, Director of Photography : Gilbert Taylor, Sound : John Cox, Production Manager : Clifton Brandon, Special Effects : Wally Veevers
Selvfølgelig, nu du kan se film forbundet med Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben 100% længde og har den url til dette movie Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben in Best Look Video Format.


Tags: u.s. president, general, cold war, strategic air command, nuclear missile, war room, bomber pilot, nuclear weapons, ex nazi, doomsday device,

0 Response to "Dr. Strangelove eller: Hvordan jeg lærte at holde op med at bekymre mig og at elske bomben (1964) Watch Full Movie"

Post a Comment